704,522,522
Confirmed cases
Updated on March 29, 2024 12:42 pm
7,008,778
Total deaths
Updated on March 29, 2024 12:42 pm
560,327,288
Total recovered
Updated on March 29, 2024 12:42 pm
137,186,456
Total active cases
Updated on March 29, 2024 12:42 pm

Hospitality 3: Front Desk Operation In Diriya Biz Inside we feature a series of videos produced in collaboration with Jetwing Hotels to provide small-scale hotels with essential knowledge of hoteliering. In this segment, Farrel Blom Manager Unawatuna Jetwing J, gave his insights on Front Desk operations for small hotels. Spread the Knowledge - like and share www.diriya.lk videos to... Read More සාර්ථක ව්‍යාපාරික හවුල්කාරිත්වයක දර්ශක පහක් ඔබට ඔබේ ව්‍යාපාරයේ හවුල්කරුවෙකු සිටීද නැතහොත් ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා සහකරුවෙකු සොයමින් සිටියද, සහකරු දිගුකාලීන ගමනකට සුදුසු දැයි තීරණය කිරීමට මෙම ගුණාංග 5 සොයා බලන්න. Read More ඩිජිටල් යුගයට අවතීර්ණ වීම: කුඩා සහ මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා මූලික පියවර 5ක් වේගවත් තාක්ෂණික දියුණුව ආධිපත්‍යය දරන යුගයක කුඩා සහ මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර ද තරගකාරී ව්‍යාපාර ලෝකයේ රැඳී සිටීමට නම් ඩිජිටල්කරණයට අනුගත විය යුතු වේ. Read More ව්‍යාපාර ආචාරධර්ම සහ සමාජ වගකීම් තාක්ෂණික දියුණුව, ගෝලීයකරණය, සංකීර්ණ වූ පාරිභෝගික තෝරාගැනීම් සහ තරඟකාරී ක්‍රියා ඇතුළු වේගවත් හා අනපේක්ෂිත වෙනස්කම් හේතුවෙන් වත්මන් ව්‍යාපාරික පරිසරය ඉතා කැළඹිලි සහගත වී ඇත. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, සුළු හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන්ට තරඟකාරීත්වය හමුවේ දිවි පවත්වා ගැනීම සහ සාර්ථක වීම මෙන්ම අරමුණු කාර්යක්ෂමව හා ඵලදායී ලෙස සපුරාලීමද ඉතා අභියෝගාත්මක වේ Read More ව්‍යවසායකත්ව මානසිකත්වය වැළඳ ගැනීම: සාර්ථකත්වය උදෙසා ඔබේ මාවත ව්‍යවසායක මානසිකත්වය යනු හුදු වදනක් වචනයක් නොවේ; එය ජීවිතයට සහ ව්‍යාපාරයට සිතීමේ සහ ප්‍රවේශ වීමේ ප්‍රබල ක්‍රමයකි. එය නවෝත්පාදනය, ඔරොත්තු දීමේ හැකියාව සහ අනුවර්තනය වීමේ හැකියාව අගය කරන මානසිකත්වයකි Read More ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමේදී ප්‍රාග්ධනය රැස් කිරීමට ක්‍රම 5ක් ඔබේ ආරම්භය සඳහා ප්‍රාග්ධනය රැස් කිරීමේ විවිධ ක්‍රම සහ එක් එක් ක්‍රමයේ වාසි/අවාසි ගැන ඉගෙන ගන්න Read More ආගන්තුක සත්කාරය 2 : ආහාර පාන කළමනාකරණය 2 Diriya Biz Inside හි අපි කුඩා පරිමාණ හෝටල්වලට හෝටල්කරණය පිළිබඳ අත්‍යවශ්‍ය දැනුමක් ලබා දීම සඳහා Jetwing Hotels සමඟ එක්ව නිෂ්පාදනය කරන ලද වීඩියෝ මාලාවක් ඉදිරිපත් කරමු. මෙම කොටසෙහි, Farrel Blom කළමනාකරු උණවටුන Jetwing J, කුඩා හෝටල් සහ ආපනශාලා සඳහා ආහාර සහ පාන කළමනාකරණය පිළිබඳ ඔහුගේ විශේෂඥ දැනුම ලබා දුන්නේය. දැනුම ව්‍යාප්ත කරන්න - ලස්සන... Read More ආගන්තුක සත්කාරය 1 : ආහාර පාන කළමනාකරණය 1 Diriya Biz Inside හි අපි කුඩා පරිමාණ හෝටල්වලට හෝටල්කරණය පිළිබඳ අත්‍යවශ්‍ය දැනුමක් ලබා දීම සඳහා Jetwing Hotels සමඟ එක්ව නිෂ්පාදනය කරන ලද වීඩියෝ මාලාවක් ඉදිරිපත් කරමු. මෙම කොටසෙහි, Farrel Blom කළමනාකරු උණවටුන Jetwing J, කුඩා හෝටල් සහ ආපනශාලා සඳහා ආහාර සහ පාන කළමනාකරණය පිළිබඳ ඔහුගේ විශේෂඥ දැනුම ලබා දුන්නේය. දැනුම ව්‍යාප්ත කරන්න - ලස්සන... Read More මූල්‍ය විගණනය සහ මූල්‍ය නොවන විගණනය ඔබේ ව්‍යාපාරයට බලපාන්නේ කෙසේද? ගෝලීය ව්‍යාපාරික භූ දර්ශනය ශීඝ්‍රයෙන් පරිණාමය වෙමින් පවතින බැවින්, සමාගම් ඔවුන්ගේ මූල්‍ය හා මූල්‍ය නොවන කාර්ය සාධනය සඳහා වඩ වඩාත් වගකිව යුතු වේ. මේ සම්බන්ධයෙන් ප්‍රධාන මෙවලමක් වන්නේ විගණනයයි. විගණනය යනු ආයතනයක මූල්‍ය හා මූල්‍ය නොවන වාර්තා සහ පද්ධති පරීක්ෂා කිරීම සහ ඇගයීම ඇතුළත් ක්‍රියාවලියකි. Read More ව්‍යාපාර නීතිය - කේවල හිමිකාරිත්වය, ගිවිසුම් සහ සමාගම් මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන්, සංජය රණතුංග (නීතිඥ - ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය) කේවල හිමිකාරිත්වය, ගිවිසුම් සහ සමාගම් සඳහා බලපානු ලබන ව්‍යාපාර නීති සම්බන්ධයෙන් විස්තර කරනු ලබනවා. Read More

නවතම පළකිරීම්

Hospitality 3: Front Desk Operation

In Diriya Biz Inside we feature a series of videos produced in collaboration with Jetwing Hotels to provide small-scale hotels with essential knowledge of hoteliering. In this segment, Farrel Blom Manager Unawatuna Jetwing J, gave his insights on Front Desk operations for small hotels. Spread the Knowledge - like and share www.diriya.lk videos to help build a beautiful Sri Lanka.

ජනප්‍රිය ලිපි

වීඩියෝ

දිරිය බිස්

Hospitality 3: Front Desk Operation

In Diriya Biz Inside we feature a series of videos produced in collaboration with Jetwing Hotels to provide small-scale hotels with essential knowledge of hoteliering. In this segment, Farrel Blom Manager Unawatuna Jetwing J, gave his insights on Front Desk operations for small hotels. Spread the Knowledge - like and share www.diriya.lk videos to help build a beautiful Sri Lanka.

ආගන්තුක සත්කාරය 2 : ආහාර පාන කළමනාකරණය 2

Diriya Biz Inside හි අපි කුඩා පරිමාණ හෝටල්වලට හෝටල්කරණය පිළිබඳ අත්‍යවශ්‍ය දැනුමක් ලබා දීම සඳහා Jetwing Hotels සමඟ එක්ව නිෂ්පාදනය කරන ලද වීඩියෝ මාලාවක් ඉදිරිපත් කරමු. මෙම කොටසෙහි, Farrel Blom කළමනාකරු උණවටුන Jetwing J, කුඩා හෝටල් සහ ආපනශාලා සඳහා ආහාර සහ පාන කළමනාකරණය පිළිබඳ ඔහුගේ විශේෂඥ දැනුම ලබා දුන්නේය. දැනුම ව්‍යාප්ත කරන්න - ලස්සන ශ්‍රී ලංකාවක් ගොඩනගා ගැනීමට www.diriya.lk වීඩියෝ වලට like කර share කරන්න

ආගන්තුක සත්කාරය 1 : ආහාර පාන කළමනාකරණය 1

Diriya Biz Inside හි අපි කුඩා පරිමාණ හෝටල්වලට හෝටල්කරණය පිළිබඳ අත්‍යවශ්‍ය දැනුමක් ලබා දීම සඳහා Jetwing Hotels සමඟ එක්ව නිෂ්පාදනය කරන ලද වීඩියෝ මාලාවක් ඉදිරිපත් කරමු. මෙම කොටසෙහි, Farrel Blom කළමනාකරු උණවටුන Jetwing J, කුඩා හෝටල් සහ ආපනශාලා සඳහා ආහාර සහ පාන කළමනාකරණය පිළිබඳ ඔහුගේ විශේෂඥ දැනුම ලබා දුන්නේය. දැනුම ව්‍යාප්ත කරන්න - ලස්සන ශ්‍රී ලංකාවක් ගොඩනගා ගැනීමට www.diriya.lk වීඩියෝ වලට like කර share කරන්න

හවුල්කරුවන්ගේ ලිපි එකතුව

StartupX Foundry

ව්‍යවසායකයන්ට අත්වැලක්, 19 – වැඩසටහන ගැන පසුවදන​ක්

ආලෝක ගුණසේකර (වැඩසටහන් කළමණාකරු- StartupxFroundry) සහ ප්‍රියන්වදා චන්ද්‍රරත්න (මූල්‍ය සහ කළමනාකරණ උපදේශක සහ StartupXFroundry) විසින් කොටස් 19 කින් යුත් මෙම වැඩසටහන සඳහා නව ව්‍යවසායකයන්ට මග පෙන්වීම සහ උපදේශනය සහ චින්තන ශක්තිය පුළුල් කිරීම ආදී මාතෘකා රැසක් ආවරණය කර ඇත.

Unicorn Factory

සාර්ථක ව්‍යාපාරික හවුල්කාරිත්වයක දර්ශක පහක්

ඔබට ඔබේ ව්‍යාපාරයේ හවුල්කරුවෙකු සිටීද නැතහොත් ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා සහකරුවෙකු සොයමින් සිටියද, සහකරු දිගුකාලීන ගමනකට සුදුසු දැයි තීරණය කිරීමට මෙම ගුණාංග 5 සොයා බලන්න.
spot_img
spot_img

දිරිය ආශ්වාදය

‘සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් ගොඩනැගීමේ මූලික කරුණු සත්‍යවාදී බව’ අනුර හේමචන්ද්‍ර, කළමනාකාර අධ්‍යක්ෂ Vogue Jewellers

වෝග් ජුවලර්ස් කළමනාකාර අධ්‍යක්ෂ අනුර හේමචන්ද්‍ර, සාර්ථක ව්‍යාපාරයක මූලික කරුණු ලෙස ඔහු විශ්වාස කරන දේ බෙදාහදා ගන්නා අතර මෙම කරුණු ව්‍යවසායකයින් විසින් කාවැද්දීමට අවශ්‍ය වන්නේ මන්දැයි කියා සිටියි

නිහතමානී ආරම්භයේ සිට ආගන්තුක සත්කාර අධිරාජ්‍යයක් දක්වා

දිවංගත හර්බට් කුරේ 1970 දී ජුවිංග් ආරම්භ කළේ අවංකකම සහ නිහතමානිකම වැනි සාරධර්ම මත පදනම්වය. අද, ඔහුගේ පුත් හිරාන් - ජෙට්වින්ග් හොටෙල්ස් හි සභාපති, එහි බලපෑම සහ විශාල පින්තූරය ගැන කතා කරයි. පළමු හෝටලය වූයේ මීගමුවේ Blue Oceanic Beach Hotel (දැන් Jetwing Blue) වන අතර එය මුලින් කාමර 50 කින් සැලසුම් කර තිබුණත්, එය ක්‍රියාත්මක වීමට පටන් ගත්තේ කාමර හයකින් පමණි.

සොබා දහමේ රසය සමඟින් සාර්ථක ගමනක්

දශක හතරක දීර්ඝ කාලයක් තුළ රටවල් 59 කට නිෂ්පාදන බෙදා හරිමින් මරීනා ෆුඩ්ස් (Marina Foods) ආයතනය පැමිණි දීර්ඝ ගමනේ අත්දැකීම් පිළිබඳ එහි සභාපති මංජුල නාරායන විසින් අප හා පවසා සිටි ආශ්වාදජනක කතාවයි මේ.

දිරිය කතා

තිලංක මධුෂාන් දක්ෂතාව එළිමහන් ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක් බවට පත් කළ අපූරුව

“Diriya කතා” යනු ශ්‍රී ලාංකේය ව්‍යවසායකයින් අගය කිරීමට සහ ඔවුන්ව ලෝකයට හඳුන්වා දීමට මෙන්ම, තවත් ව්‍යවසායකයින් දිරිගැන්වීමට හැකි ජීවිත කතා සම්බන්ධව www.Diriya.lk විසින් ගෙන එනු ලබන ලිපි මාලාවක්.

මවක්, බිරිඳක් මෙන්ම සූප ශාස්ත්‍ර ව්‍යාපාරයක හිමිකාරියක් වන නිල්මිගේ කතාව

“Diriya කතා” යනු ශ්‍රී ලාංකේය ව්‍යවසායකයින් අගය කිරීමට සහ ඔවුන්ව ලෝකයට හඳුන්වා දීමට මෙන්ම, තවත් ව්‍යවසායකයින් දිරිගැන්වීමට හැකි...

ළමා විනෝදාංශයක් සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් බවට පත් කළ හසිත් සඳරුවන්

හසිත් සඳරුවන්, ඔහු කුඩා කාලයේ පටන් ගත් විනෝදාංශයක්, ‘නව ප්‍රියදර්ශණී පැළ තවාන’ නමින් වසර 10ක් පුරා සාර්ථක ව්යාපාරයක් පවත්වාගෙන යයි ඔහු මේ වන විට තවත් 04 දෙනෙකුට රැකියා ලබා දෙන අතර, ඔහුගේ සියලුම සැපයුම්කරුවන්ගේ ජීවනෝපාය උසස් කර ඇත.

වැඩිදුර කියවන්න

මානව සම්පත්

සේවක අභිප්‍රේරණය සහ රඳවා තබා ගැනීම

මානව සම්පත හුදු වෙළඳ භාණ්ඩයක නොව, එය නවෝත්පාදනයට දිරිදෙන ආයතනය කරා ප්‍රගතිය තල්ලු කරන සහ සංවිධානවල අනාගතය හැඩගස්වන වටිනා සම්පතකි. එබැවින් සංවිධානයකට මිනිසුන් වටිනාම සම්පත යන දිගුකාලීන මතය අදටත් වලංගුව පවති. වර්තමාන ව්‍යාපාරික ලෝකය කල් පවතින වසංගතයකට, ආර්ථික අර්බුදයකට, විශාල පසුබෑමකට සේවක අස්වීම, මානසික සහ සෞඛ්‍ය අභියෝගවලට මුහුණ දෙමින් සිටින අතර, නම්‍යශිලී වැඩ පරිසරයන්ට සහ කාලසටහන් සඳහා ඉල්ලුම් කරයි. එම නිසා ආයතනික අරමුණු සහ පරමාර්ථ සාක්ෂාත් කර ගැනීමේ ගමනේ දී තම සේවකයන් කළමනාකරණය කිරීම සඳහා අමතර සැලකිල්ලක් දැක්විය යුතුය. මෙම සන්දර්භය තුළ ආයතනයක් සඳහා සේවකයන් රඳවා ගැනීම සහ අභිප්‍රේරණය කිරීම ඉතා වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. 

මුල්‍ය දැනුම

මූල්‍ය විගණනය සහ මූල්‍ය නොවන විගණනය ඔබේ ව්‍යාපාරයට බලපාන්නේ කෙසේද?

ගෝලීය ව්‍යාපාරික භූ දර්ශනය ශීඝ්‍රයෙන් පරිණාමය වෙමින් පවතින බැවින්, සමාගම් ඔවුන්ගේ මූල්‍ය හා මූල්‍ය නොවන කාර්ය සාධනය සඳහා වඩ වඩාත් වගකිව යුතු වේ. මේ සම්බන්ධයෙන් ප්‍රධාන මෙවලමක් වන්නේ විගණනයයි. විගණනය යනු ආයතනයක මූල්‍ය හා මූල්‍ය නොවන වාර්තා සහ පද්ධති පරීක්ෂා කිරීම සහ ඇගයීම ඇතුළත් ක්‍රියාවලියකි.

නීතිය

ඔබේ ව්‍යාපාරයේ ඇති විය හැකි පසුබෑම් ඉක්මනින් හඳුනා ගැනීමට ඉඟි 7ක්

ව්‍යාපාරවල ඇතිවිය හැකිපසුබෑම්කල් තියා නිශ්චය කර ගැනීමටනම් ඒවාට ඇති විය හැකි අභියෝග හඳුනා ගැනීම සහ ක්‍රියාකාරී උපාය මාර්ග ක්‍රියාත්මක කිරීම ඉතා වැදගත් වේ. සමාගම් විසින් අනතුරු සංඥා හඳුනා ගැනීම මඟින් ඔවුන්ට එම අනතුරුවලින් මිදීමට, පාඩු කපා හැරීමට සහ ඉක්මනින් ප්‍රකෘති තත්වයට පැමිණීමට හැකියාව ලැබෙයි.

අලෙවිකරණය

අලෙවිකරණය – වෙළඳපළ හඳුනා ගැනීම සහ විනිවිද යාම

"මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන්, හංසක වික්‍රමසිංහ (ප්‍රධාන ගිණුම් කළමනාකරු - Phoenix Ogilvy & Mather - Sri Lanka) Ansoff's Matrix තුලින් ඔබේ ව්‍යාපාරය දියුණු කර ගැනීම හෝ විවිධාංගීකරණය කර ගැනීම මෙන්ම ඒ හරහා වෙළඳපළ හඳුනා ගැනීම සහ විනිවිද යා හැකි ආකාරය පිළිබඳව පැහැදිලි කරයි. "

ක්‍රමෝපාය

උපායමාර්ගික සැලසුම්කරණය; දැක්ම, මෙහෙයුම, ඉලක්ක සහ අරමුණු

උපායමාර්ගික සැලසුම්කරණය යනු එහි විශාලත්වය පිළිබඳ නොසලකමින් ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් සඳහා වැදගත් විය හැකි ක්‍රියාවලියකි.කෙසේ වෙතත් එය වර්තමානයේ වෙනස් වන වෙළඳපොළ තුළ කුඩා ව්‍යාපාර සඳහා ඵලදායි ලෙස වෙනස්කම් සිදු කරනසාධකයක් විය හැකි.

මෙහෙයුම්

සැපයුම් දාම කලමනාකරණය සහ තොග පාලනය

වර්තමාන තරඟකාරී ව්‍යාපාරික ලෝකය තුළ, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන් ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් ස්ථාපිත කිරීමට සහ පවත්වා ගෙන යාමට  අභියෝග රාශියකට මුහුණ දෙයි.

තිරසාරත්වය

ඩිජිටල් යුගයට අවතීර්ණ වීම: කුඩා සහ මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා මූලික පියවර 5ක්

වේගවත් තාක්ෂණික දියුණුව ආධිපත්‍යය දරන යුගයක කුඩා සහ මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර ද තරගකාරී ව්‍යාපාර ලෝකයේ රැඳී සිටීමට නම් ඩිජිටල්කරණයට අනුගත විය යුතු වේ.

නායකත්වය

ඔබේ වෙළඳ නාමය චින්තන නායකයෙකු ලෙස ස්ථානගත කරන්නේ කෙසේද?

චින්තන නායකයෙකු යනු දැනුවත් මතධාරියෙකු වන සහ, සාමාන්‍යයෙන් ඔවුන්ගේ ප්‍රවීණතා ක්ෂේත්‍රයේ පළමු සම්පත වන පුද්ගලයෙකු හෝ සන්නාමයකි. එවන් සන්නාම, සාර්ථකත්වය ප්‍රතිනිර්මාණය කරන ආකාරය පෙන්වන විශ්වාසදායක මූලාශ්‍රයකි

Best Practices

සැපයුම් දාම කලමනාකරණය සහ තොග පාලනය

වර්තමාන තරඟකාරී ව්‍යාපාරික ලෝකය තුළ, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන් ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් ස්ථාපිත කිරීමට සහ පවත්වා ගෙන යාමට  අභියෝග රාශියකට මුහුණ දෙයි.

ඩිජිටල් යුගයට අවතීර්ණ වීම: කුඩා සහ මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා මූලික පියවර 5ක්

වේගවත් තාක්ෂණික දියුණුව ආධිපත්‍යය දරන යුගයක කුඩා සහ මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර ද තරගකාරී ව්‍යාපාර ලෝකයේ රැඳී සිටීමට නම් ඩිජිටල්කරණයට අනුගත විය යුතු වේ.

ව්‍යවසායකත්ව මානසිකත්වය වැළඳ ගැනීම: සාර්ථකත්වය උදෙසා ඔබේ මාවත

ව්‍යවසායක මානසිකත්වය යනු හුදු වදනක් වචනයක් නොවේ; එය ජීවිතයට සහ ව්‍යාපාරයට සිතීමේ සහ ප්‍රවේශ වීමේ ප්‍රබල ක්‍රමයකි. එය නවෝත්පාදනය, ඔරොත්තු දීමේ හැකියාව සහ අනුවර්තනය වීමේ හැකියාව අගය කරන මානසිකත්වයකි

ව්‍යාපාරයකට රක්ෂණයක් තිබිය යුත්තේ ඇයි?

ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීම සහ පවත්වාගෙන යාම ත්‍රාසජනක අත්දැකීමක් විය හැකි නමුත්, එය එහි සාධාරණ අවදානම් කොටස් සමඟ ද පැමිණේ.  ස්වාභාවික විපත්, හදිසි අනතුරු සහ නඩු වැනි අනපේක්ෂිත සිදුවීම් හේතුවෙන් ව්‍යාපාරයක් අඩපණ කළ හැකි, වසා දැමීමට හෝ බංකොලොත් භාවයට පත් විය හැකි සැලකිය යුතු මූල්‍ය අලාභයන් සිදුවිය හැකිය. 
X